lördag 20 december 2014

LIVET

ANDRA INTRESSEN OCKSÅ!

HEEEEJ!
Ni som inte följer mig på instagram (gör ni inte det så tycker jag ni ska, om ni har möjlighet -  för där hamnar mina bilder först!) undrar säkert vad som händer, varför kommer inga nya inlägg?!

Jag nämnde tidigare att jag är en som person som ger allt eller inget! Låt mig förklara:

Jag och min man har både djuren och trädgården som intresse tillsammans och som vi brinner för MEN även träning! Att träna tillsammans! Det har vi gjort ihop i över 10 år! Nu när jag började baka seriöst så fick det intresset backa! Detta har hängt över mig att vi inte gör det tillsammans längre så nu rann bägaren över.

Jag kände att jag måste prioritera vårt gemensamma liv igen (eftersom bakningen är "bara" MITT intresse och de tar en massa tid varje dag!)så då valde jag att lägga ner bakningen! ALLT ELLER INGET helt enkelt - men dygnet har ju bara 24 timmar också!

MEN efter bara tre dagar så är saknaden för stor och suget baka och att dela med mig av både tips och recept! Både min man och son har pushat mig att inte lägga ner det helt utan försöka hitta en fungerande balans! Så med deras välsignelse och lite motion i livet så kör vi igen! Hoppas att DU också hänger med!

MEN MED LITE FÄRRE INLÄGG UTAN ATT TUMMA PÅ KVALITEN! LET`S BAKA!




OM DU ÄLSKAR NÅGOT SÅ SLÄPP DET FRI, KOMMER DET TILLBAKA TILL DIG ÄR DET DITT FÖR EVIGT!

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar