måndag 9 februari 2015

DATA STRUL!

LÄTTNAD! GLAD!
Hallå där! Vilket dygn jag har haft! Min blogg kraschade igår ikväll så det har inte varit en rolig måndag för min del! Redan igår eftermiddag började bloggen att strula och när jag sedan på kvällen skulle som vanligt skriva in dagens inlägg så kunde jag inte ens komma in på fliken! Supporten sa till mig imorse att göra bloggen privat för stunden medan de pillade! Snacka om nervös jag blev!

Nu löste det sig och allt är som det ska! Nästan iallafall! Självklart så blev det inget inlägg idag pga av detta och ska jag vara helt ärlig så är jag helt hjärnslut så jag orkar inte skriva mer än ett kort inlägg och berätta läget!

Tack för ert tålamod! Ni är bäst! Bjuder på en härligt Ögonblick från min trädgård i somras! VILL HA SOMMAR NU! 



/Helena

1 kommentar:

  1. Erika Bernström24 mars 2015 09:32

    Stort Välkommen tillbaka! Oj, vad vi har saknat dig och din inspiration.
    Helt rätt att du tog en paus och tog hand om dig själv. Inget är viktigare än det.
    Hälsningar Erika

    SvaraRadera