måndag 23 mars 2015

Nystart!

Hallo där alla fina!
Det var inte igår kan man lugnt säga! När bloggen kraschade för nästan två månader så kan man säga att jag gjorde detsamma! Jag behövde ta ett steg tillbaka, även om bloggen fixades efter ett tag så behövde jag längre tid på mig! Detta resulterade även att jag var tvungen att ta en paus från alla sociala medier tyvärr! Man måste nästan vara ifrån saker ett tag för att uppskatta det, så blev det med mitt bakande! Suget kröp sig på en ändå tillslut och jag har ju mycket mer recept som jag vill dela med mig! Ni får ha tålamod med mig, det är väl tur att jag bakar gott då! Haha!

Nu kör vi igen, suget är tillbaka och jag har värderat om vissa saker! Det kan hända att det blir lite ändringar här på bloggen men bakverken kommer fortfarande att vara smarriga! Jag bakar ALDRIG nåt äckligt! Jag orkar inte gå in på det mera personligt, inte just nu i alla fall men jag har kommit på att man inte är omänsklig och för många bollar i luften kan ibland bli för mycket! 

Hoppas ni förstår mig och fortsätter att följa mig både här på bloggen och på mitt nya instagram som jag har fått öppna: 

@arstidsboden_

Kvällens bakverk blev en smarrig fudgebrownie med After Eight!





/Helena

18 kommentarer:

  1. Ta det lugnt! 😘

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är lätt att glömma andas ibland... Kram!

      Radera
  2. Hej och jätte kul att du är tillbaka!

    Det är lätt att glömma bort att man måste andas emellanåt också, men ta det nu i din takt.
    Jag måste bara säga att jag är jätte glad att du är tillbaka med dina underbara bakverk. Kram på dig
    // Annelie Lindquist

    SvaraRadera
  3. Hej

    Glad att se dig igen, hann aldrig börja läsa din förra blogg, men såg dig ofta på Kakburken på facebook och skrev ner alla dina recept :)
    Men nu ska jag börja läsa här istället!

    SvaraRadera
  4. Hej Helena!!
    Jag säger som de andra att det är jätte kul att du är tillbaka:-).

    SvaraRadera
  5. Tack alla ni! Härligt att få ett sådant välkomnande!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Härligt att du är tillbaka, hade precis upptäckt din blogg när den kraschade och hade sett massa spännande bakverk som jag var sugen på att testa så jag är lycklig att kunna se den igen. Sköt om dig!

    SvaraRadera
  8. Säger som de andra; jättekul att du är tillbaka! Även om din blogg är livsfarlig kan jag inte låta bli att gå in och läsa om alla goda bakverk ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Lite ska man väl få plågas!?

      Radera
  9. Jag har saknat ditt bakande och självklart ska du göra så du mår bra.

    SvaraRadera
  10. Åh, vad härligt att du är tillbaka, har saknat din blogg.
    Glöm bara inte bort ditt eget välmående, och din familjs, viktigare än det finns inte.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Tack och lov att du ar tillbaka :)

    Sara x

    SvaraRadera